onsdag 18. august 2010

Penger, det er en gass.*)

*) Fritt oversatt, og temmelig uforståelig fra Pink Floyd. Her er definisjonen på Gas, hvis du har lyst til å komme til en logisk slutning på hvorfor Money er en sånn. http://www.thefreedictionary.com/gas

 Dette begynner å slå meg som lettere idiotisk. Samtidig som man arbeider med en Ulveblues-utgivelse for iPhone, under et lønnlig håp om at den skal bringe spenn i noen latterlig tomme lommer, gjør man altså også dette. Gir dere Ulveblues-striper helt gratis. Striper, som også etter hvert vil havne i en av de ovenfornevnte ikke helt gratis Ulveblues-utgivelsene, som du kan lese mer fra i Pia Zawa Nr. 2 - til godkjenning hos Apple as we speak. Pia Zawa Nr 1, på norsk eller engelsk, kan du shoppe i appStore, og se mer fra hos Oxicomics. http://www.oxicomics.com/

Hm.

DETTE begynner å slå meg som lettere kapitalistisk-- Mens jeg pusher applikasjoner, kjemper en sauesulten ulv for livet noen never steinkast herfra. Har jeg solgt sjelen min til Satan i søvne? Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar